L'espera es fa avorrida



Tenint en compte que estem a dues jornades de final de lliga i que esta mes emocionant que mai, nomes falta aixo, que ens fotin un parell de setmanes per a la intriga i el suspens, segur que es un truc d'audiencia per a les televisions...
Per acabar-ho d'adobar ens foten ahir un barça-nastic que ni vaig mirar, altres coses tinc a fer no? Com per exemple estudiar, si, mira com estudio,...
I aixo que m'he tragat tots els partits de lliga nomes pel fet de que si despres es guanya algo, ho pugui celebrar amb la consciencia tranquila d'haver-los estat seguint (suportant). Perque realment mira que n'arriba a ser d'avorrit eh aixo del futbol, quatre defenses tocant pilota i cada 20 minuts algu que corre cap a dalt, si ja se sap, la gent nomes es futbolera quan se celebren triomfs, ara, si s'ha perdut, qui se n'enrecorda?
Es mes, si es perd, la gent es deu sentir com desenganyada o algo per l'estil perque es llencen sobre l'equip i se'l volen carregar tot, mireu el Milan, van fer fora a mig equip per incompetents i rebre 3 gols ara fara 2 anys? No, i tot i aixi ara han guanyat la champions. Si mes no faig constar que a mi el Milan no em cau gens be, o millor dit no em cau be cap tant equip com persona italiana, van amb uns aires de xulillos que no m'agrada gens, i guanyen a l'ultim minut (majoritariament) com si et donesin pel cul mentre et penses que empataras o guanyaras.
Veig que m'he anat una mica del tema queden 2 jornades pero ja es el que toca perque ja en parlare aleshores d'aixo.
Vagi be.

No hay comentarios: