Ligue des Cava


Air a les 22:00 vam presenciar la final d'aquesta tant mediàtica competició, la copa catalunya. Com a bon català, no he anat seguint les eliminatòries i no m'ha preocupat massa. Serà falta de popularitat? suposo que sí. Però també falta de qualitat potser.

Tot i així a la final no va faltar qualitat, toc, i bon futbol, malgrat no jugar amb els equips titulars. (al menys a la primera part, que és quan estava conscient)

L'inici del partit va començar aferissant amb bones jugades per part dels dos equips. El Barcelona va començar marcant amb Ezquerro cap al minut 10 (seria l'unic gol) i ben aviat va arribar la resposta de l'espanyol. Suposo que pel fet de jugar amb molts jugadors del futbol base (Dos Santos i Crosas entre altres) el Barça anava una mica fluix en defensa i per això permetia algunes jugades com el travesser de Coro i el gol, que va arribar despres d'una magnifica jugada de passada en profunditat a l'esquerra i passada de la mort que va culminar Pedraza.


A partir d'aqui el partit es va estancar i va estar en mans de ningú. No vui dir que se jugues malament sino que anaven atacant alternadament sense arribar a crear massa perill. Això sí, era joc de toc, com el que m'agrada a mi. Desgraciadament la falta de perill va fer que cap al minut 40 m'adormis i em perdés tot el partit.

Avui m'ha despertat el matins d'en Cuní amb el resultat 1-1, és a dir, no em vaig perdre gran cosa, bé si, els penals que afortunadament van acabar en victoria del Barça. Per fí, el primer títol, bé el segon. A veure si conseguim un tercer... Tot es veurà aquest cap de setmana dissabte a les 21:00 juntament amb l'importantissim partit del cap de llista, el Madrid...


Sort


4 comentarios:

Itf dijo...

Hosti quina putada! Jo vaig patir el risc de dormir al minut 26 i al 38, però vaig superar (encara no sé com) la son i vaig aguantar fins als penals. Això si, com si hagués jugat un Numancia - Elche: emoció 0.

robert dijo...

jajaja kin valor jeje

Anónimo dijo...

osti i l'altre dia em deies "què el fotolog, us heu de fer publicitat..." jaja i ni mu que t'hagéssis fet un blog! ni fava jaja si que ho tenies amagat.

jo el partit el vaig seguir mentre navegava per internet amb el servei 3alacarta de tv3. va força bé pq no has d'aguantar les llargues jugades aquestes que fan venir son. recomanable.

ja et poso a les adreces d'interès ("favoritos" per als IEistes)

Anónimo dijo...

no estava preparat encara, havia de veure de que anava