Relax+estress = gimnas


L'altre dia, per relaxar-me, vaig anar al gimnàs. Com qualsevol altra persona vaig fer el paperet de simular estar fent exercicis, fent els típics suspirs forçats mentre manipulava les màquines. Com tots sabem això és l'excusa per anar on realment volem anar tots: al jakuzzi.

Malauradament estava ocupat per dos homes i com nosaltres erem dos doncs s'hagués creat una situació una mica incomoda, per no dir apretada. Així doncs vam decidir fer temps i ens vam estirar en una mena de llits durs i que a sobre estaven calents. Allò em va desmoralitzar, no he vist cosa més inutil i incordiant que el que hi havia allà. I a sobre és estiu, que dius: Sí, el que necessito es calor precisament.
- Ostres doncs me'n compraré un per casa, que no ocupa lloc i és útil! - deiem amb la broma. Com a molt faria la funció de taula i malament. Em vaig indignar i estava per marxar, però vam veure que el jakuzzi estava vuit i ens hi vam apalancar, no gaire estona perquè a les 9:30 zas! ens van tallar les bombolles, i com podeu suposar, té poca gràcia quedar-se alla amb només aigua. Total de relax no gaire.


Adeu.


P.S.- Com podreu comprovar ja em funcionen els accents així que si no en poso algun ja no és per que no em vagi el teclat, ja no tinc excusa.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Si e no hi havia pensat pero vaya fracas dintent de relax, el proper dia em danar directa al nostre objectiu sense fer veure el nostre intent de fer excercisi

robert dijo...

jajaja sisi