La vida es la música, la musica és la vida.

Com que passo per moments "dificils" per dir-ho d'alguna manera, he decidit provar el que varen fer altres fa temps amb la música a vere si ens diu alguna cosa. Certament m'ha sorprès i m'he quedat bastant flipat. Vulguis o no, doni el resultat que doni, fa gracia i qui em conegui també riurà.
Per cert, es tracta de posar el reproductor de música en aleatòri i vas relacionant per ordre de com apareguin (cronològic?), les cançons amb la pregunta filosofica sobre la vida, ahí va:

1. Com em veu el món?

A deshora (La Fuga): Jajaja, m'aixeco tard però no pensava que es notés tant.

2. Tindré una vida feliç?

The ruins of my life (Sonata Arctica): Comencem bé, amb esperances jeje.

3. En realitat, què creu la gent de mi?

Trepitja fort(Lax'n'Busto): Així m'agrada cony, ara falta que m'ho cregui jo.

4. Les persones pensen "fer-me algo" en secret?

Duerme conmigo (Marea): ¿?¿? algun missatge subliminal? li veig poca relacio, comno sigui una noia qui m'ho vulgui fer jjeje

5. Com puc ser feliç per mi mateix?

Track 10 (Axenstar): No m'aclara res la veritat jejeje. No, ho he buscat i es diu Northern Sky. Sí, m'agrada la natura.

6. Què hauria de fer amb la meva vida?

Que triste es (Benito Kamelas): collons, bé la cançó parla de la politica i tal però dit així fa esgarrifar...

7. Tindré fills alguna vegada?

Paradigm Shift (Liquid tension Experiment): No li veig relació, si algú li veu que m'ho digui.

8. Un bon consell:

Dilluns que ve (Brams):Deixo la beguda, els porros d'amagat i tot això, (però no puc perque no ho faig relativament, i per lo poc que ho faig no faré cas al consell).*El que he escrit es la continuació de la cançó i el final lo meu.

9. Quin és el meu "main theme" actualment?

Ayer Soñé (Benito Kamelas):La cançó parla de l'enyorança d'un amor perdut, aaaix, aqui li dono la raó.

10. I l'altra gent quina cançó creu que és la meva "main theme"?

Song in my Head (Sherwood):No se de que parla, pero si pensen ke tinc sempre la musica al cap ja magrada, en realitat jo sempre dic que lo millor del món es la musica.

11. Quina cançó es tocarà en el meu funeral?

Satania (Mago de Oz): Que animal, kin iuiu jeje, sembla mentida pero joder...com les clava el puto ipod. No em faria res que hi sonés. Però el titol es una mica... satanic? jeje.

12. Com serà el meu dia avui?

Destruction Preventer (Sonata Arctica): Bueno aqui nosenose avui he anat a un examen bastant perdut, no és gaire de previsor.

13. Per què estic aqui?

San Sebastian (Sonata Arctica): fragment de la lletra (Was it good I got to know her well although it made me see
That the sun of San Sebastian is way too hot for me?
Oo-oo..
Now I live my life in shades and I am married to the moon
And the sun of San Sebastian is warming someone new). Dona que pensar, sempre he dit que m'agrada quan plou, potser es perque magrada viure en shades, sombres... També es pot trobar la seva connotació amorosa, però ultimament en parlo massa jeje.

14. Per quina raó la gent em recordarà?

Massa jove per fer-me gran (Els Pets): Encoratjador, i maca la cançó.

15. Quina cançó se m'enganxarà demà?

Cowboys from hell (Pantera): jajaja, ho dubto, esta bé però no es de les que s'enganxen, no és facilona, per dir-ho aixi.

Bé per avui ja n'hi ha prou que amb els comentaris se m'allarga molt això. Només dir que si ja n'ha clavat bastantes, espereu-vos a la segona meitat...puto ipod jeje, pero mira, així et prens les coses més en broma que es lo que em caldria.

Aprofiteu per prendre exemple de què és la bona música que no en sabeu, la gent en general, si és que sou d'aquests. Sempre m'agrada compartir la musica que descobreixo i consider-ho bona amb els amics i coneguts, ara bé, pocs em fan cas, ells s'ho perden.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Quin recull pot publicar un multitono: quieres tener las canciones de robert en tu movil? Envia alta....Apa deu!

Itf dijo...

Hi ha algunes bones, eh? Jajaja. iPOD ROBEEEERT!! Amb la seva pegatina transparent que no vol treure perquè "si no es ratlla". Espero la segona part!

Anónimo dijo...

noooooooooooooooooooo!!! ets de la meitat dl món q no treu el plàstic?! retruécanos!

robert dijo...

jajaja clar ke no, sabent que els qui l'han tret nopoden veure la pantalla si no ho fan amb les llums apagades per culpa de les ratllades, la pantalla de l'ipod no esta preparada per aixo, la desl mobils si, per aixo al mobil si ke la trec xo l'ipod...nono

Anónimo dijo...

Bon dia,
Si t'agraden Els Pets, el pròxim 8 de novembre a les 22 hores es convertiran en el primer grup català que doni un concert en directe en Second Life. L'agència de màrqueting singular Elogia inaugura el centre comercial L'illa Diagonal amb aquesta activitat lúdica en la qual els assistents podran, a més de gaudir de la seva música, xatejar amb els membres de la banda i guanyar samarretes virtuals de Els Pets. A partir d'aquest moment, L'illa Diagonal quedarà oberta a un sense fi de festes, exposicions, shopping… un nou espai en el qual gaudir de totes les possibilitats que obre aquest món virtual. No us perdeu el concert!