First impressions of spain


Es un tema complicat d'afrontar psicològicament aquest, el anar fora de Catalunya de viatge. Si, avui hem tornat de Saragossa i això és tot el que vaig pensar:

Vam arribar i ens vam trobar amb una estació de puta mare millor que l'illa diagonal (no te res a veure però imagineu-vos lo guapa que era perque l'hagi de comparar amb l'illa, no es ironia) i el meu cap ja va comensar a pensar: putos espanyols que ens roben els cuartos... Calmat robert calmat, al meu costat tenia gent optimista, pessimista com jo, i gent que sudava, com que hi havia mes gent que sudava vaig acabar adoptant aquesta postura. Tot seguit vam agafar el bus cap al centre, primer que mirem: a veure les banderes que hi ha penjades (dia de la hispanidad). Som, o SOC aixi de rebuscat, es lo que hay. Sorpresa, en vam veure més de catalanes que d'espanyoles, i no eren poques aquestes ultimes. Aqui ja em va trastocar, m'havien dit: on aneu a Saragossa el centre del feixisme...tonteries, no?
El que si que em va fer molta gracia va ser la gent vestida d'època o del que fos, ho veia com algo popular i m'agradava, pero despres vaig pensar que fos el que fos, seria catòlic, a la merda jeje.
Vam dinar malament, vam passar tota la tarda a un bar, i a les 20 ens vam anar a comprar el beure, per si s'acabava o si no el venien a partir d'alguna hora. Conclusió, no compris beure abans d'hora perque te l'acabaras fotent, a les 22 anavem ja tocadets. M'enrecordo jo que m'estava pixant de tanta birra i rabiava perque no hi havia ningu pixant, quan vas borratxo veus tot de penya pixant porai xk també hi van però clar, no tenia en conte que eren les deu de la nit jajaja, vaig acabar pixant en un arbust fuera del alcance de ojos indeseables.
Amb tot el contentillo que portava jo de la birra (em vaig comprar el maxim numero de birres diferents: ambar, cruzcampo, judas, heineken, qilmes) vaig deixar de pensar i ens vam deixar portar per la multitut, ens vam aixecar i capa valdespartera (lloc tipo el forum d'alla a Sgs). Alla va ser com a totes les festes, aixi am molta gent, m'estalvio explicacions, i l'hora de marxar quan ja ens havia baixat tot i jo al menys am el bajon, haviem d'agafar els autobusos perque ens tornessin a l'estació. Imgaineu-vos tota la gent del forum, potser tota no, la meitat, intentant fer cua per agafar un puto bus...un panorama. Estavem casi davant de la cua, i arriben tres furgons plens de polis i comensen a embutir-nos per força. La gent cridant, barallant-se amb la poli, els polis dient: es que solo aprendeis a palos!!! Aqui és on vaig pensar: ara ho entenc, molta estació i lo que vulguis pero a l'hora de actuar són tant incompetents com pensava, com tot el pais vamos, un nivelazo que la flipas!
Weno ja us deixo que se'm fa llarg a mi i tot. Aixo que vam dormir una estona a l'estació i vam anar a pillar el bus. La meva butaca tenia un entrepà de mortadela i una cocacola alla fastigosos, puta gent de merda! que no netegen? joder!!! Em vaig tenir que aguantar les manies i vaig estar amb el bocata sota els peus amb la pudor que allò comportava. Avui hem arribat a sants, una estació que a primera vista dona MOLT que desitjar comparada amb las delicias, però amb la seguretat de que ja estavem a casa...

5 comentarios:

Itf dijo...

Buf! Va ser horrible allà apretat amb els Polis però després, quan vam aconseguir pujar a un autobus, ens va agradar haver viscut aquell moment. Quina emoció!

Itf dijo...

Ah! Ara he captat el títol. Suposo que és una cita al CD dels Strokes, no?

Anónimo dijo...

mare meva kina nit... al finl sem va fer massa llarg tot allo, total q men vai adona q era com si estigues a l'estranger. I es q com Polonia no hi ha res!

Itf dijo...

una altra ke sapalanca i no actualitza mai jajajajaja

Vier dijo...

Doncs no ha estat tan dur, no? :-D

M'ha encantat el "es que solo aprendeis a palos!!!", són iguals que a tot arreu.