Quien avisa no es traidor, es un cabron

Això se m'ha passat pel cap quan fa una estona estava rellegint posts antics. Ja ho vaig dir ja, ara farà quatre o cinc mesos, quan uns degenerats falsos i imprudents em van obligar a acceptar informació per al ciclista (em refereixo al post: Biciquè?). Com bé deia la Mònica en un dels comentaris, PAM i PAM, clatellada és lo que ens ha caigut ara, i el bachi que deia que si anaves per la carretera estaves mort, pues muere ahora cabrón!!! (és lo que ens ha dit l'ajuntament).
Es una vergonya que passi això, i el que em fot es que la gent encara hi està a favor. M'explico, l'altre dia anava cap a la uni i passava per una vorera de menys de 5 metres d'amplada (us situeu? jo tampoc, és que l'ajuntament es imbecil i no veu que 5 metres no els fa cap vorera per tant totes son de menys de 5. I que es pensen que faré, tota la puta volta al barri només per seguir el sentit dels cotxes anant per la carretera, quan si vaig per la vorera son 2 carrers? IUNA MERDA!!!).... segueixo.- i una dona vella i podrida em diu: oye! por aqui no se puede pasar! -. CALLA PUTA! és lo que se'm va passar pel cap als 5 segons d'haver estat "manat" per una persona aliena a mi a qui no li importa el que faig i deixo de fer. I és que em vaig quedar bloquejat assimilant el que m'estava dient....però, serà possible (vaig pensar jo).
En fin que aquesta es la situació, desesperant, i a sobre encara has d'aguantar les brometes pesades dels amics: Ja saps que ara et poden multar? jijijijejejejajaju!?!?!?!?. I encara més, la gent convençuda de que serveix d'algo, que si hi ha accidents i noseque. Saps on son els accidents? a la calçada!, on ens feu anar ara. Per que m'hi jugaria qualsevol cosa a que ningu s'ha mort atropellat per una bici, és impossible a més de ridícul! Què són petits accidents espontanis sense més seqüèles que un braç trencat en front a les morts que hi ha cada any de motociclistes?, aquí és on haurien de gastar el temps que a tant car preu ens cobren aquests putos politics.

De pas mireu aquest video, així acabarem, jugant-nos la vida per entre els cotxes com putos bojos, ara, mola eh el video!!!



Vagi bé!

9 comentarios:

Anónimo dijo...

al:

Jeje auqest video em sona. Els ciclistes sou tots un perill, haurieu d'estar a la preso i cremavos a linfern..... ara pujo a vallvidrera a corre una mica amb la motu xDDDDD


ens veiem ara ;)

Itf dijo...

Com a vianant accepto que aneu per la vorera amb la següent condició: porteu casc, genolleres, colseres, samarreta reflectant, assegurança a la bici i matricula. Si no... a la carretera a morir, cabrons!!

PD: Evidentment no parlo en serio.

Itf dijo...

Ah! El vídeo. Jo per fer una tonteria 1000000 de vegades menor que aquesta casi moro, així que he decidit no provar-ho...

Anónimo dijo...

serà qüestió d'anar (tranquil·lament) pel centre del carril més proper a la vorera no destinat a vehicles específics, i a veure si els cotxes s'adonen q per ells tb és una putada i fan una mica de pressió.

robert dijo...

doncs si, alguna cosa hauriem de fer...

Anónimo dijo...

Home el tema s'havia de regular, segurament ha estat excessiu el que s'ha fet però jo començo a estar cansat d'alguns ciclistes que es pensen que son els amos del carrer i (per exemple) ara que faig les practiques me'n trobo cada un que se't fot per on vol i oju que si l'atropelles llavors la culpa es teva. L'ajuntament no ho ha resolt del tot bé però els ciclistes tampoc han contribuït a que l'ajuntament no es passes tant.

Anónimo dijo...

increïble. és el mitjà que més s'hauria de promocionar, i en canvi ningú els vol; ni els vianants, ni els conductors.. ni l'ajuntament! és increïble.

robert dijo...

em sorpren, com a tu, torm, es ke es ridicul el ke fan i tens tota la rao ningu ens vol, es lo mes trist ke sa vist, jo flipo!

Itf dijo...

Com maltractes als teus lectors Robert!! Necessitem més articles teus.