Diumenge



Els diumenges son el pitjor dia de la setmana, o el millor (segons com es miri). Per una banda tens un dia sencer per a dedicarlo al que vulguis. Algo d'estudi i gimnas per exemple, fins aqui tot molt facil.
El problema arriba quan t'has aixecat pels voltants de les dues, dines i t'apalanques al sofa i/o fas la migdiada. Les hores van passant i et proposes posar-t'hi dintre de mitjora, que passa en un no res i t'obliga a aplaçar mitjora més el que volies fer (i així successivament). Al final t'aixeques del sofà amb unes mínimes intencions de fer-ho però penses: Ai! abans anire un momentet a l'ordinador a vere que diu la gent del messenger... Total, perds una hora més i ja son les set, hora d'obrir la nevera i "papear" lo que trobis.
Amb tot això ens hem cansat i havent berenat fa mandra posar-se a estudiar, total per dos horetes que queden per sopar, no val la pena posar-s'hi. Ostres, tenia que anar al gimnas, bua! però sol... truques a algú a vere si vol anar-hi. Si sí, molt bé t'entretens una estona, tornes a casa i sopes, però si no, fa massa pal esforçar-se sol i a casa s'hi està millor.
Tota la puta tarda sense fer res de res i encara queda una bona estona per sopar, et desesperes no saps que fer i clar, no em posaré a estudiar, fa mandra fer algo. Incoherent, ho sé però així som, estupids.
Ja per acabar el dia, sopes, mires la tele un rato, otro rato al pc, i a sobar-la. Pum, passa mitjora, mitja més... Cony que pasa que no m'adormo, aaaaaah si m'he aixecat a les dues!!, aleshores que foto aqui, no m'adormire pas. I aqui em teniu, matant les hores de son per no estar mirant el sostre amb la llum apagada.

AAAAAAAHHHH, mira estic badallant, nose si es pel conyas que he escrit o per que tinc son, bé es igual, marxo a dormir,

bonanit

pd: al cap del post, una fotografia en perspectiva del sostre de la meva habitació amb la llum apagada.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Eiii! Molt maca la teva habitació, arribes a fer un flash i ho haguessis empitjorat. Dir que em sentu força identificat el comentari i afegir que quan et passa una cosa així (que intento evitar) al final del dia et sents com malament i pensant joder he llençat un dia.

Itf dijo...

Jo ja fa anys que llanço a la merda els diumenges. Si no hi ha futbol, no faig absolutament res.

D'acord amb el Carles que la foto del sostre de la teva habitació està ben aconseguida. Me la poso de Fons d'escriptori.

robert dijo...

si weno air era dilluns i de fet vaig anar al gimnas i vaig tocar la guitarra xo un diumenge tipic és com aquest que he explicat.

Anónimo dijo...

molt maco el sostre.abns de llegir el text me sperat com 2 minuts x avere si era una foto k sestava carregant... (entre aixo i la decapitacio k no vaig veure laltre dia comensu a pensar k haver començat el curs ma afectat mentalment)
comparteixo la vostra opinio dels diumenges, haurien de ser dissabtes, sino no serveixen per res.