Universitat 2.0


Em sorpren que ningú hagi comentat el pèssim títol de la nova pelicula d'aquesta tant llarga trama, la jungla. Què se suposa que és una versió millorada? perque si no vaig errat aquesta nomenclatura va adreçada a programes d'ordinador (p.e. messenger7.5) i no a pelicules. Dintre de poc sortiran llargmetratges beta i al final ens diran els megabites que ocuparia si ens la baixessim al ordinador, i evidentment també l'hauriem de protegir contra robatoris o virus, per tant quedaria: la jungla 4.0 700Mb patrocinado por Norton antivirus. I que es un sistema amb antivirus sense internet, es a dir conexion adsl de 20 megabites por solo 20 euros?
Diria que me n'he anat una mica per les rames i me flipat pero es ke se m'acudeixen parides i no puc fer com si no hagues pensat res.
Ara que tornem de les vacances i ja m'he establert còmodament, presento una novetat en la presentació del blog. Per a qui no em conegui, soc una persona que s'emparanoia molt, més abans que ara, i com que sempre dic que per viure feliç la clau esà en no pensar, he decidit tallar-me el cap. Fora cap, fora problemes.

Bonanit

5 comentarios:

Anónimo dijo...

jajajjajja
ets lostia robert!!ja set trobava a falta x aki!

lena

Itf dijo...

Jajajaajjajajaja!!!!!! Un inici genial! Jajaja! Saps que ha passat? He llegit el text sense veure la foto no sé perquè i quan he arribat al final ja m'ha fet gràcia. Llavors he pujat per a vere si havies canviat algo i ho he vist. Jajajaja!

Anónimo dijo...

lena
a mi em va passar el mateix...
tot sigui x la felicitat ee robert!!

Anónimo dijo...

Curiós qhe ho digueu, a mí també m'ha passat.
Per cert rob el messenger 7.5 ara ja no va pq la merda de micro$$oft t'obliga a instal·lar la merda de msn live a la força.

robert dijo...

si, son uns putes, pero jo vaig amb el web ara.el live sempenja. weno nou post.