Solana



Jo no em creia pas que la crema solar fos eficaç, que "funcionés" en contra del sol i els rajos "uva" (oliva, en català (és primera hora i l'humor no està molt fi)). Simplement creia que era un muntatge de les empreses farmacèutiques per enriquir-se a costa de la por de la societat en front un Sol que segons diuen està en escreix. Si no s'haguessin inventat això del canvi climatic, tant tranquils que estariem ara: no faria tanta calor, el Sol no cremaria i no ens hauriem d'esparcir pel cos aquesta pasta blanca... el que fa la publicitat.
La qüestió és que l'altre, el segon dia que anava a la platja, em vaig untar només per les espatlles, ja que és on recordava haver "pillat" més l'any passat, i així ho vaig fer. Òbviament em vaig oblidar l'esquena, i el dia següent a casa, em veieu a mi d'esquenes a l'aire acondicionat per tal de calmar el dolor. Vaja que va quedar demostrat que la crema serveix doncs les espatlles les tinc intactes i en canvi l'esquena no, què hi farem.
Ja fa tres dies d'allò, i ara encara quan la gent em saluda: Què tal tio!, tot donant-me un cop a l'esquena dic: Gràcies home, gràcies, amb un somriure falç i cagant-me en la mare del tio i en el Sol.

No hay comentarios: