Critica espontània


Veient que durant les vacances això d'escriure és tant imprevisible com si ho fes un nen petit, he deicidit que fins a principi de temporada no escriure "oficialment". De moment:

Qui no s'avorreix aquests dies? I encara més si no es treballa, doncs vaig decidir anar a trafic per informar-me sobre com treurem el carnet. Deu vulgui que només hi hagi de tornar una vegada en aquell infern. Us descriure el que vaig fer, o més aviat el que em van fer fer.
Entro, miro el cartell informatiu dels pisos i llegeixo: Informació, planta 2 taquilles 38-39-40. Pujo les escales tot content pentsant-me que seria un moment i... veig les taquilles 42-43-...-60, em comenso a preocupar però no passa res. Li pregunto a un guardia: perdó, informació? I em contesta, així com a altres desesperats com jo: para arriba!. A falta d'escales per pujar decidim agafar l'ascensor i endevineu... no hi ha més de 2 pisos, segons marquen els botons, i com que estem al 2n pis, no podem PUJAR! pensem, serà l'altre ascensor, doncs NO!
Comenso a estar-ne fins als collons, surto de l'ascensor, encara al segon pis, i comenso a provar totes les portes que veig no duent-me enlloc. Finalment obro una porta d'emergencia, tot despreciant el consell d'un ignorant estafat com jo per tota la incompetencia d'aquell lloc de no fer-ho per perill d'alarma, i em veig en un passadis blanc amb una altra porta la qual obro. Sorpresa, una escala que puja (nota: després me n'adonare que estic en un altre edifici). Començo a pujar fins que em trobo un munt de gent i llegeixo: informació, on inmediatament vaig i un tio que semblava tenir problemes de prostata (no parava de moures, ergo es devia estar pixant) . Aquest em contesta a la meva pregunta de "Què faig per treure'm el carnet per lliure"? amb un fred "Surts al carrer, porta de la dreta, primera planta". Jo, xocat per la falta d'info, intento extreure'n algo més, com el numero de taquilla o algo, però res.
Descendeixo fins a la primera planta i surto. Amb cautela, m'allunyo de la façana per agafar perspectiva i em giro... PAM! Un altre desengany, no hi ha porta de la dreta. Només hi ha un centre mèdic i un aparcament.

...

continuarà

No hay comentarios: