L'Itf i el Bachi m'han passat la feina de posar la musica que escolto, i no puc dir que no. Així que ahi va:

-Musica a l'ordinador: Molta

-Ultim CD que he comprat:
Diria que "por costumbre" de Benito Kamelas, gran grup, rock nacional de l'estil Marea, Extremoduro i La Fuga (una mescla). És més bo el ultim cd però no el tenien.

-5 cançons més escoltades: Com ha dit el bachi en el seu, jo escolto cançons i em van agradant diferents és a dir totes. El problema és que si escolto molt una cançó la rallo i ja no em sembla tant bona. Posaré més aviat 5 bones cançons.
· The Power of One de Sonata Arctica, grup finlandès, dura 5:30, potser un dels millors solos que he sentit mai, i no per la tecnica o la velocitat (n'hi ha molts de rapids) sino per la melodia que fa, impresionant. Va ser el primer grup "metal" que vaig escoltar, es a dir que no cal que t'agradi el metal per escoltar-los.
· No quiero ser un poeta de Marea, del primer disc d'aquest grup navarrès, m'encanta. Res a dir, només que són una referencia del rock espanyol de los tiempos que acontecen.
· Gone to the wall de Twilitghtning, grup finlandès i també molt semblant a Sonata Arctica però més progressius i menys "metal".
· Downfall de Children of Bodom (i poso aquesta perque n'haig de posar només una...). Aquest grup si que és metal, i és el millor grup que mai he escoltat.
· Hasta nunca de La Fuga, una cançó que fa plorar i tot, no, ara en serio, és una de les que m'agrada més del grup.


No hay comentarios: