Nadal a 3 bandes



Per fi arriba el nadal, temps esperat quan erem petits, i que a mesura que creixes va perdent la gràcia. Però el que sí que vull que arribi és el dia que emeten "Nadal a tres bandes" aquest gran programa on et fan veure coses impossibles amb el billar. Tot s'ha de dir, a mesura que creixes també ho vas veient més cutrillo pero mola igual. El que no entenc és la gent que el critica dient: què fals, aqui s'hi han estat hores... CONY!! pero tu ho veus en un minut no? PUES CALLA I DISFRUTA DEL ESPECTACULO COÑO.

Ara bé, per mí el Nadal perd la gràcia perque els regals no em fan gracia, el que vull m'ho compro jo i estic més content, i a sobre tinc que ESTUDIAR, vaia mandra, a sobre que m'estic apalancant massa aquest nadal i encara catejare...en fin vaia bien!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

És un clàssic. A mi cada any m'aburreix més però reconec que vaig ser espectador incondicional d'aquest programa, temps ha.

xarli dijo...

A mi el que no m'agrada del programa és la tia aquella que només treballa un dia a l'any. Va de graciosa i no ho suporto. Està bé com a entreteniment però hi foten massa teatre i haurien d'anar més per feina.

Anónimo dijo...

he de confessar q li tinc un odi considerablament profund a aquest programa (no se si pk simplement em fa rabia o pk jo jugo de pena al billar i em fan enveja). Sigui com sigui t'he de dir q n'estic fins al... de entrar al teu blog i veure sempre akest post. Suplico una renovacio urgent!! La meva salut mental pot correr perill ( a mes ja en tinc prou d'aguantar aket programa per nadal, xo es k ja an passat reis robeeeert!!!!!)

xarli dijo...

I ho diu la lena (que com jo) mai actualitza

robert dijo...

JAJAAJAJAAJ no veieu que tinc examens?!!!! jajajaja m'he rigut i tot amb el teu comentari jejeje, si, si calma... kuando tenga unos minutos, por favor,... va, intento fer-ho ara!