Off-feelings


Comencen els dies extranys, dies que es parla poc, s'estudia molt, i t'entretens en estones disperses mirant blogs, comentant, i en definitiva esplaiant-se una mica.

Una conversa que estava tenint avui parlava de les eleccions, si, encara, que si els vots en blanc són bons que si l'abstenció no ho és... Típics debats post-electorals que parlen sobre temes que s'acaben oblidant en questió de setmanes, per sort nostra. I doncs si ens haguessim de discutir constantment per temes rellevants pero tot i així sense massa efecte sobre les nostres vides quotidianes, no ens quedarien amics.

El millor es no pensar massa, com sempre dic jo, que així seràs més feliç. Correm el risc aleshores de tornar-nos ignorants, incompetents,...? Perque jo per molt que sigui feliç, no vull ser un feliç estupid, o estupidament felíç com la canço dels pets... Ja estic pensant més del compte, millor que m'aturi.

En definitiva, poc temps té la gent (jo inclòs), però sí que en tenen per estar davant l'ordinador, la tele,... perdent-lo inutilment. Som humans i sembla que els humans som incoherents.

Espero no deprimir a ningu, no és que jo ho estigui simplement estic off, no tinc sentiments, soc...com una pedra.

No hay comentarios: