Com a primer post /12


Com quan tot va començar, comença aquest blog amb ganes de res, per autoreflexio, per satisfer algo de mi, o per que si. El fet es aquest.
Sempre diem que estem molt ocupats amb un munt de coses pero de fet si vulguessim podriem fer tot allo a que sempre ens resistim per suposada falta de temps. No es que no hi hagi temps material, sino que volem temps buit, per a no fer res. Es clar que un cop posat a no fer res t'avorreixes i comences a fer alguna cosa pero el fet de que sigui "improvitzada" i/o sense obligacio ens fa sentir millor. Jo mateix que he començat a estudiar aquest any, vaig empendre la primera etapa conscienciat amb la idea de que no podia quedar ni sortir massa. Vist un, vistos tots, que diuen, doncs no, aquest segon curs m'he adonat que son bestieses tot aixo de la falta temps, la disponibilitat... tots qui aneu tant ocupats que no us dona possibilitat a passar-vos'ho be reflexioneu i penseu si voleu la vida tal com es, sense temps, aixi veureu el que us conve. No soc qui per donar lliçons i tampoc en tinc ganes aixi que que collons que cadascu faci el que vulgui i com vulgui.
Be esero que un cop publicat aquest primer post m'agradi encara que no digui res,
me n'haig d'anar, no tinc temps
...

1 comentario:

Anónimo dijo...

alon_

Jaja la portada del meu TR xDDD