Otony


Us heu imaginat mai que passaria si se n'anés mai la llum del gimnas? Entesos, jo tampoc, però suposant que algú suficientment malalt s'ho hagués imaginat, li sorprendria el que tot seguit explicaré.

Corria l'any 2008, el boom immobiliari tot just començava a decaure i s'anaven a celebrar les Olimpiades de Pequín. Quedaven 3 anys per a la revolució de la que tant se'n va parlar després però evidentment ningú es preocupava ni s'imaginava res de res. Com anava dient, era un mes tranquil, el gener per a ser més concrets, a la gent no li agradava fer res al gener, en aquells temps se l'anomenava "la cuesta de enero" i era per això que la gent es tornava més estalviadora i no sortia tant.
També val la pena recordar, si no m'equivoco, que el Barça estava en els seus pitjors moments, uns jugadors mandrosos que impedien que l'equip anés endavant... qui ho havia de dir, ves, que no tornarien a provar l'amarg gust de la derrota, amb aquesta llarguissima ratxa la gent ja parla de compra d'arbitres, per favor, tantes lligues i tantes champions no es guanyen només comprant arbitres...

I es que en aquells temps, concretament en aquella època de l'any, vaig decidir, un matí que aniria a comprar el diari. Va ser com un impuls, un impuls que em conduiria a traves de la meva llarga vida fins al moment en que estic ara; un impuls que em faria viure tants moments magics, tantes il.lusions, també desilusions, tot s'ha de dir. La tendresa de la gent i el despertar sense haber encara vist el sol, el tocar de la rosada amb la meva cara cada matí i el companyerisme amb la gent del carrer, no té preu. El que si que puc afirmar és que l'esforç ha valgut la pena, i em trobo ara, més satisfet que un ginjol.

Efectivament, amics, aquesta és la historia de com vaig acabar sent quiosquer!.

5 comentarios:

Itf dijo...

I qui ho anava a dir que un quiosquer acabaria robant la llum del gimnàs i deixaria tothom a les fosques. Quines coses té la vida!

maria dijo...

quina ironia més fina, presentar positivament el despertar sense haver encara vist el sol!
pd. que xungo això de la revolució

Anónimo dijo...

iep pos si que hi haura revfolucio xo no cal anar tant lluny kom tres anys xk hi haura un crack d'aqui poc un crack en la inmoviliària. x cert en 5 min et truko x veure kom a nat lu del gsm a vere xk a mi els de paradis m¡han trukat com 3 kops akets ies x treballar i jo kada dia dient si és entre setmana no puc i ells em deien, donc dijous et va b?? incompetents jeje

maria dijo...

Classe C, posa-li 4t d'ESO.
Padrós: el crack del 29...
Celaya: qui era aquest?

(em va fer gràcia ves)

robert dijo...

JAJAJAJAJAJJAJAJJAJA ke bona lo del crack del 29 jajajaj, a les 11 d'air pol em vas dir algo? no tens uni tu? weno ens viem avui!